برگزاری تور گیلانگردی برای اصحاب رسانه

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در دومین روز از هفته گردشگری که با نام گردشگری پایدار، آموزش و رسانه نام گذاری شده است، تور گیلانگردی به مقصد چمخاله لنگرود برگزار شد.

به گزارش میراث آریا(chtn) رضا علیزاده ضمن اعلام این خبر گفت:  استان گیلان از نظر بهره‌مندی از این جاذبه‌ها جایگاه بسیار ممتازی دارد که در صورت معرفی صحیح آثار متنوع و متعدد تاریخی، باستانی، فرهنگی و مذهبی و طبیعی این استان به طور قطع مردم بسیاری را به خود جذب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نباید فرصت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان ناشناخته باشد، به طور قطع یک دستگاه به تنهایی در این زمینه نمی‌تواند تمام مسئولیت‌ها و وظائف را بر  عهده گرفته و در این حوزه مهم رسانه‌ها نقش بسیار موثر و با اهمیتی دارند.

علیزاده اظهار داشت: در همین راستا اداره میراث فرهنگی استان طرحی را برای آشنایی بیشتر و بهتر اصحاب رسانه با جاذبه‌های فوق در دستور کار قرار داد که در هفته گردشگری به اجرا در آمد.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این طرح برگزاری تورهای ویژه گردشگری برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاسان و گزارشگران استان گیلان است تا آنها بیش از گذشته با توانمندی‌های توریستی استان آشنا شوند و خبرنگاران بتوانند این جاذبه‌های و پتانسیل‌ها را از طریق رسانه‌های خود به مردم منتقل کنند.


انتهای پیام/

کد خبر 1392070623